Nöjesparksindustrins internationella branschorganisation IAAPA höll inatt en stor mässa i Orlando, Florida, där prisceremonin ”Brass Ring Awards” korade de bästa prestationerna från nöjesparker världen över. Kolmården lyckades kammade hem två priser för kampanjerna kring deras nya berg- och dalbana Wildfire och därmed vann över stora nöjesparker från Asien, Europa och USA.
– Kampanjen för Wildfire har fått en enorm internationell spridning har hjälpt till att verkligen sätta Kolmården på kartan bland världens främsta djur- och nöjesparker och jag är otroligt stolt över vårt arbete, säger Mattias Zingmark, marknadschef på Kolmården.
 
     
         
         
         
         
         
             
 
 
         
           
           
           
           
             
           
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
             
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
           
          